14. nädal

Hei-hopsti!

Esmaspäev algas ikka tavapäraselt poola keele tunniga. Pärast poola keelt oli Math, mis on ikka veel igav. Pärast tunde läksin ühikasse, sõin ja tegin uinaku. See nädal on ilm ka nii halb, sajab ainult vihma ja on külm, ainult 11 kraadi sooja. Samuti hakati ühiselamut renoveerima, ehk aknad on blokeeritud tellingutega ja koguaeg on ehitusmüra. Õhtul tegime koos Nagi'ga õhtusöögi ja läksin ära magama, kuna vihmase ilmaga pole ka eriti energiat midagi muud teha.
Hetkel näeb meie ühikas välja selline :(

Teisipäeval oli hommikul Project Management, siis Decision Making Process. Kell 15 olid tunnid läbi. Tagasi ühikasse, lõunasöök ja siis uinak. Umbes 16 ajal ärkasin ja jõime koos Nagi'ga teed ja sõime küpsiseid. 18 ajal panin trenniasjad kokku ja läksin rongiga Zielonka'sse saalihokisse. See nädal pole mul ühtegi enda tavapärast saalihoki treeningut aga õnneks saan Zielonka tiimiga koos mängimas käia. Trenn oli väga väsitav. Trenn lõppes peale 21'e ja mul läks järgmine rong koju alles 22:18, õnneks Kuba oli nõus mind autoga ühikasse tagasi viima. Autoga pole ühikas õnneks liiga kaugel, umbes 5 min. Käisin pesus ja sõin. Siis hakkasime Flora ja Emre'ga vaatama filmi Airplane!. Magama läksin umbes 2 ajal öösel.
Saalihoki Zielonka's

Kolmapäeva hommikul oli poola keel ja pärast Leadership, mis eelmisel nädalal ära jäi, sest õpetaja oli haige. Pärast kooli tegin oma igapäevase lõunase uinaku ja hiljem õhtupoole läksin Emre'ga kesklinna piljardit mängima. Keegi teine kaasa ei tulnud, sest kõik peavad eksamiteks õppima. Peale piljardit läksime türgi restorani sööma ja siis tagasi ühikasse. Tagasi ühikasse läksime S2 rongiga aga see rong lihtsalt sõitis Rembertow'i peatusest mööda ja peatus alles järgmises peatuses, mis oli juba Warsaw'ist väljas. Õnneks läks kohe üks rong tagasi linna suunas ja saime lõpuks Rembertow'i.
Pilved olid nii madalal, et kõrgemad hooned olid pilvedes

Neljapäeval polnud minu department'il tunde, ainult kella 13st PE. Aga hommikul ei saanud üldse magada, sest ehitus jõudis täpselt minu toa akna alla ja see müra oli väljakannatamatu. Ma arvasin, et nüüd nad tulevad seinast lausa läbi. Ma ei saanud oma tuppa jääda ja läksin juba varem spordihalli, harjutasin saalihokit. Tunni alguses ootasime õpetajaga teisi aga kedagi ei tulnud, olin ainuke ja õpetaja lubas mul ära minna. Läksin ühikasse tagasi aga Nagi ja Andrius olid just jõusaali minemas ja kuna mul polnud midagi paremat teha, läksin ka jõusaali. Kell 18 läksime kõik koos linna, sest Robert'il oli sünnipäev ja läksime koos restorani. Üle pika aja olime me kõik koos ja veetsime ühiselt aega, mis on väga tore. Läksime restorani nimega Podwale 25. Koht oli väga suur, seega neil oli õnneks pakkuda ka lauda suurele grupile. Pärast otsustasid pooled edasi kokteilibaari minna ja teised läksid tagasi ühikasse. Kuna sadas väga kõvasti vihma, siis tagasi pidime minema Uber'iga.
Robert'i sünnipäev

Reede hommikul oli ikka poola keel. Hiljem oli ka PE tund aga ma otsustasin sinna mitte minna, sest pidin oma põlvele puhkust andma ja mul oli niikuinii õhtul trenn. Tahtsime pärastlõunal Neon Muuseumisse minna aga Nagi pidi tegema grupitööd ja me ei läinud. 17:30 võtsin trenniasjad ja kõndisin rongipeatusesse. Ilm oli ilus ja otsustasin kõndida läbi metsa. Läksin jälle Zielonka'sse saalihokit mängima. Seekord oli meid vähem kui teisipäeval, seega jäid meie trenni mängima ka mõned väikesed poisid, kelle trenn oli enne meid. Peale trenni rongi ei läinud ja kõndisin Zielonka'st ühikasse, see võtab läbi metsa minnes natuke üle tunni. Sõin ja käisin pesus, aga olin ikka näljane ja sain kokku Emre'ga Rembertow'i rongipeatuses ja läksime sööma kebabi. Jalutasime tagasi ühikasse ja vaatasime ühe episoodi BoJack'i aga ma jäin poole pealt magama, sest olin trennist väga väsinud.

Laupäeva hommikul tegelesime kõik õppimisega, sest eksamid ja esseede tähtajad on tulemas. Kella 16 ajal läksime linna, kõigepealt sööma "Aioli"sse ja siis käisime Zlote Terasy's, sest Nagi'l oli vaja midagi osta. Laupäeval oli Noc Museow (Muuseumite Öö), alguses oli plaan Neon Museum'isse minna, aga olime väsinud ja otsustasime, et läheme teinekord, sest ürituse pärast võib see liiga ülerahvastatud olla. Muuseumite Öö tõttu oli linnas väga palju üritusi aga kahjuks me ei viitsinud midagi teha ja läksime ühikasse tagasi. Täpselt tagasi jõudes kutsus Kuba meid linna Juwenalia kontserdile, aga kell oli juba palju ja Rembertow'ist tagasi linna minek võtab liiga kaua aega, seega me ei läinud. Mul polnud und ja tuli tuju joonistada. Siis tuli Emre linnast tagasi ja vaatasime veel koos filmi. Magama läksin peale kella 5 öösel.
"Aioli"

Muuseumite Öö puhul oli linnas igasuguseid üritusi, näiteks vanade busside näitus


Õhtud olid ilusamad

Pühapäeval tegelesin oma esseega, mille tähtaeg on teisipäeval. Siis kutsus Emre mind linna kohvikusse õppima. Läksime "Kafka" kohvikusse. Aga ma ei saanud seal väga palju tööd tehtud, sest paljudel oli seal kaasas koerad ja ma lihtsalt vaatasin enamus ajast aknast välja, kuidas koerad omavahel mängisid. Kella 20 ajal läksin tagasi ühikasse, sest ma polnud veel midagi täna söönud ja ma olin väga näljane. Emre jäi veel linna. Jäin magama juba 22 ajal.
"Kafka"

Meil oli enne nädala algust suured plaanid, et iga päev teeme midagi põnevat, aga kahjuks on ilm iga päev vihmane ja pilves ja keegi ei taha õue minna. Nädala lõpus läksid õhtud selgemaks. Samuti on kõigil väga palju koolitööd ja on raske leida kõik koos ühiselt vaba aega.
Samuti on väga nõme, et nad ühikas renoveerimisega alustasid, oleks võinud kaks nädalat oodata, kuni me ära oleme läinud, sest praegu on iga päev toas müra, ehitustolm ja akent ei saa ka avada, sest akende ette on kile teibitud.

Ainult vähem kui kaks nädalat jäänud semestri lõpuni.

Bai!

Comments

Popular posts from this blog

2. nädal

12. nädal: Vaheaja viimane nädal