1. nädal: Orientation Week

Hei-hei!

Minu kevadsemestri Erasmus õpirände valikuks osutus War Studies University's Poolas. Saabusin Varssavisse juba peaaegu kaks nädalat tagasi, aga kohe saabumisele järgneval päeval läksin Berliini. Tagasi Poola jõudsin kui Orientation Week oli juba alanud.

Erasmuse inimestel on War Studies University's võimalik valida kolme mooduli vahel: Security Sciences, Organisational Management ja Aviation Management. Ilmselgelt valisin Aviation Management'i, kuid kuu aega enne Erasmuse alustamist Poolas sain meili, et minu moodulit ei avata, sest ma olin ainuke õpilane sinna registeerinud, seega pidin kahjuks valima midagi muud. Niisiis minu õppemoodul see semester on Organisational Management. Olin natuke pettunud, et ei saa õppida asju, mis oleks seotud minu õpingutega, kuid pole midagi teha. Loodan, et saan ikkagi mingeid uusi ja huvitavaid teadmisi.

Orientation Week algas 12.veebruaril. Teisipäevaks olid planeeritud infotunnid, ülikooli ruumide tutvustus ja õhtul bowling; kolmapäeval toimus külastus ühte keskkooli. Neljapäeval toimusid infotunnid tervishoiu süsteemist Poolas, tuleohutusest ja Varssavi politsei infoloeng. Saime ka õpilaskaardid, millega saame kooli väravatest ja ustest läbi. Peale seda tutvustasid kõik ennast lühidalt. Teised Erasmuse tudengid on pärit Bulgaariast, Türgist, Rumeeniast, Makedooniast, Itaaliast, Ungarist ja Leedust. Reedel külastasime Poola parlamenti ja POLIN'i muuseumi (Museum of the History of Polish Jews)
Poola Parlament, teise nimega Seim.

 POLIN muuseum.

Laupäeval läksime koos minu bulgaarlasest roommate Polina'ga Varssavi linna avastama. Leidsime ringi jalutades väga laheda pubi, mille nimi oli ''Beer Heaven'' ja mis pakkus üle 80 erineva õlu. Edasi läksime kassikohvikusse, kus kassid jalutasid vabalt ringi ja ronisid toolidel ja laudadel. 

 Miau Cafe





Järgmisest nädalast hakkab õppetöö pihta, teen siis ka postituse tundidest. Teen ilmselt ka eraldi postituse ühiselamust ja eluoludest.

Comments

Popular posts from this blog

2. nädal

12. nädal: Vaheaja viimane nädal

14. nädal