4. nädal

Tere!

Nagu ikka algas nädal poola keele tunniga. Esmaspäeval oli meil uus õpetaja, sest tuli välja, et enne oli meie õpetaja ainult asendamas. Uus õpetaja on väga tore ja sõbralik, nii et tunnis midagi väga ei muutunud. Peale seda oli Terrorismi tund, aga nüüd ma eemaldasin selle õppeaine enda Learning Agreement'ist, sest see aine on teisest moodulist ja pole mulle kohustuslik ning mul ei jätkunud aega selles tunnis käia ja kodutöid teha. Õhtul käisin Floraga Oscar Nominated Shorts 2019 vaatamas, mis toimus kohas nimega Niebo ja mis on jällegi üks väga lahe koht.

Teisipäeval toimusid Leadership ja Decision Making Process tunnid. Õhtul tahtsin minna White Lies kontserdile, mis toimus Varssavis aga see oli välja müüdud. Ma väga tahtsin minna sinna aga ei saanud piletit, kuigi üritasin leida.

Kolmapäeval toimus poola keel ja Sociology, kus pidime tegema presentatsiooni Araabia Kevadest. Keeruline see ei olnud aga ilmselt peame hakkama presentatsioone hakkama selles tunnis iga kord tegema. Peale kooli käisin toidupoes. Tahtsin käia suuremas poes, see võttis aega umbes kolm tundi, sest ma suutsin vales peatuses maha minna ja pidin kuidagi teiste bussidega edasi saama. Peale seda pidime Szidi ja Floraga jõusaali minema aga ma jäin magama ja ärkasin alles õhtul kella üheksa ajal.
Neljapäeval polnud mul ühtegi tundi ja ega ma midagi erilist ei teinudki, olin ühikas ja tegelesin enda kollažidega.

Reedel oli meile planeeritud sightseeing Varssavi kesklinnas. Meile oli tellitud hommikul kella 7.45'ks buss ja õnneks ei pidanud ühistrantspordiga rändama. Alustasime vanalinnast kus kohtusime oma giididega ja jagunesime kahte gruppi. Kõndisime läbi vanalinna umbes poolteist tundi ja tegime väikese pausi. Seejärel kõndisime presidendi lossini ning siis platsile kus on Unknown Soldiers' Grave, kus on alati kaks valvurit seismas ja me jõudsime täpselt selleks ajaks, et nägime ka vahtkonna vahetust. Edasi läksime bussiga Lazienki Parki, kus on Frederic Chopin'i mälestusmärk. Jalutasime pargist läbi ja jõudsime restoranini, kus meile oli planeeritud lõuna. Kokku kestis see tutvumine vaatamisväärsustega umbes 6 tundi. Peale seda läksid mõned kesklinna edasi ja mõned läksid nädalavahetuseks Krakow'sse, aga ma mitte, sest ma juba olin käinud Krakow'is kui ma Slovakkias veel olin. Ma läksin tagasi ühiselamusse ja kasutasin juhust kui kedagi ühikas ei olnud ja pesin pesu, sest meil on ainult kaks pesumasinat ja tavaliselt on väga keeruline leida hetke, kui masin vaba on. Õhtul läksime baari, aga ma olin natuke väsinud ja peale ühte õlut läksin koju tagasi. Tagasi pidime võtma ööliini, mis teeb väga suure ringi ning sõit ühiselamusse kestis tund aega.

Reedel oli naistepäev ja selle puhul said kõik tüdrukud roosi

Chopin'i monument Lazienki pargis

Lazienski Park

Taga olev maja on Poola Presidendi loss

 Unknown Soldiers' Grave

Warsaw Uprising Monument

Monument Poola Presidendile ja diplomaatidele, kes hukkusid 2010 Smolensk'i Air Crash'is

Laupäeval kutsus üks mentoritest Kuba, kes mängib saalihokit, mind kahe türklasega saalihoki mängu vaatama. Mäng toimus Zielonka linnas, mis on natuke Varssavist väljas. Mäng läks hästi sest Zielonka tiim võitis 2-5. Hakkasin saalihoki mängimist veel rohkem taga igatsema. Pärast seda kutsus Kuba meid enda koju edasi, kus toimus väike koosviibimine tema sõpradega.

Pühapäeva hommikul hakkasin minema uuesti Niebo'sse, sest seal toimus Vintage Market, aga täpselt uksest välja minnes sain kokku Floraga ja kutsusin ta kaasa. Sain endale ühed püksid ja T-särgi. Hinnad olid natuke kallid, sest need asjad olid Vintage, aga need olid seda hinda väärt. Tagasi ühiselamusse minek võttis liiga kaua aega. Ootasime rongi tagasi Rembertovi üle poole tunni, aga tavaliselt tulevad rongid iga 15-20 min tagant. Pühapäeval pidi toimuma ka üks saalihoki trenn. Ma väga ootasin seda ja lootsin, et saan lõpuks saalihokit mängida aga kahjuks trenn tühistati, sest polnud piisavalt osalejaid. Võib-olla järgmine nädal läheb paremini.

Järgmisel nädalal tuleb ilmselt lühike postitus. Lähen korraks Eestisse, sest lasen enda tarkusehamba välja tõmmata.

Bai!


Comments

Popular posts from this blog

2. nädal

12. nädal: Vaheaja viimane nädal

14. nädal