5. nädal: Üks väga lühike postitus

Tere!

Nagu juba mainisin tuleb väga lühike postitus, sest olin Eestis tarkusehammast välja tõmbmas. Õnneks läks sellega hästi ja väga kiirelt, viibisin kabinetis ainult 15 min.

Jõudsin tagasi Varssavisse ja kui muidu läheb lennujaamast rong otse Rembertowi, siis minul oli rohkem seiklemist. Istusin lennujaamas rongile aga üks peatus enne minu peatust teatati, et see on lõpp-peatus ja kõik peavad rongist väljuma. Läksin siis maha ja vaatasin, millal järgmine rong minu peatusesse läheb- 40 min järgmiseni! Ei tea, miks nii kaua pidi ootama, tavaliselt käivad tihedamini. Ehk siis kui muidu peaks ühikasse minek tund aega võtma, siis mul läks kaks tundi.

Laupäeval midagi erilist ei teinud, õppisin mõningaid asju järele. Pühapäeval toimus lõpuks mu kauaoodatud saalihoki trenn. Õnneks seekord trenni ei tühistatud. Aga ainuke asi sellega on see, et see toimub täiesti teisel pool Varssavit. Sinna minekuks pidin kolm korda ümber istuma ja aega võttis 1h 45 min. Aga see oli seda väärt. Kõik olid seal väga toredad ja võtsid mu sõbralikult vastu. Ja ka trenn oli väga hea, sest treeneriga koos tegime alguses pool ajast soojenduse ja erinevaid harjutusi ning siis pool ajast mängisime. Ning muidugi tagasi ühikasse busside ja trammidega sama kaua aega. Niiet õhtul lõpuks tagasi jõudes käisin pesus ja maandusin kohe voodisse.

Järgmine nädal jälle pikem postitus.

Bai!

Comments

Popular posts from this blog

2. nädal

12. nädal: Vaheaja viimane nädal

14. nädal