6. nädal

Tere jälle!

Alustan nagu ikka postitust esmaspäeva hommikuse poola keele tunniga. Õppisime värve ja veidi grammatikat. Tunnis toimus ka väike test tegusõnadele aga see oli väga lihtne, kui tunnis kaasa oled töötanud. Pärast poola keelt jätkus kool sellise ainega nagu Mathematics. Tund on minu jaoks isegi liiga lihtne, sest võtsime ainult elementaarset algebrad ja logaritme. Easy-peasy!

Teisipäeval algas kool 8 hommikul Project Management'i tunniga. Tunni teises pooles külastas meie tundi kaks külalisõppejõudu Bulgaariast ning nad tegid presentatsiooni Bulgaariast ning Project Managementi õppeviisidest seal koolis. Järgmisena oli Leadership tund, mis on alati tore, sest õppejõud on hästi sõbralik. Peale tunde käisin toidupoes, mis nagu ikka võtab vähemalt kaks tundi aega, sest tuleb bussiga kaua sõita. Tagasi jõudes tegin power nap'i ja oligi õhtu käes.

Kolmapäeval toimus poola keele tund jälle selle õppejõuga, kes meiega alguses oli. Õppisime hästi palju erinevaid toite ja jooke, et oskaksime restoranis käies menüüst aru saada. Järgnes Sociology, kus pidime arutlema nelja sotsiaalse probleemi (death penalty, euthanasia, abortion ja women in combat) pros'de ja cons'de üle. Peale tunde ühiselamusse tagasi jõudes tegin oma toakaaslasele Polina'le ettepaneku kesklinna friikaid sööma minna, sest poola keele tunnis toidust rääkides tuli suur friikate isu peale. Ilm oli ka ilus ja päikseline. Leidsin ühe koha, kus tehakse neid õigeid ja häid Belgia friikaid, mida pakuti homemade kastmetega. Karrikastet neil kahjuks see päev ei olnud ja võtsin vegan kastme päikesekuivatatud tomatitega. Friikad olid üli head ja ka odavad, umbes 2,5 € suure portsu eest. Läksime tagasi ühikasse aga kohe tagasi jõudes tahtsid Flora ja Emre midagi koos teha, niisiis läksime linna tagasi. 'jalutasime veidi ringi ja siis otsisime kohviku, kuhu maha istuda ja kohvi juua. Koht mille leidsime oli natuke kallima-poolne aga samas see asus väga kesklinnas ka.
Need friikad olid nii head!! :)

Neljapäeval tunde ei olnud, seega sain hommikul kauem magada. Plaane mul ei olnud ja isegi hakkas veidi igav. Tegelesin oma kollaašidega ning õhtupoole mängisime Makedoonia tüdrukutega kaarte. Neljapäeval toimus ka saalihoki trenn. Ma polnud alguses kindel kas ma hakkan minema, sest see algas õhtul kell 10 ja kestis 12ni ning Facebook'i ürituses oli ainult kolm inimest pannud "going". Aga kuna ma igatsen saalihoki mängimist nii väga siis otsustasin ikkagi minna. Koht, kus trenn toimus, asus kesklinnaale lähedal, ainult ühe metroopeatuse kaugusel. Õnneks kohale jõudes polnud seal ainult 3 inimest vaid meid oli kokku 18, mis tähendas, et saame mängida. Trenn oli väga fun ja kõik inimesed olid ka hästi sõbralikud. Trenn lõppes kell 12, ehk rongid enam ei sõitnud ja tagasi Rembertow'i pidin minema ööbussiga, mis võttis üle tunni aega. Jõudsin ühikasse alles umbes pool 2 öösel, siis käisin dušši all ja sõin, sest olen alati peale trenni väga näljane. Samas ma polnud ka väsinud, sest trennist oli veel energia sees. Lõpuks vist jäin magama alles poole viie ajal ja ärkama pidin juba 7:30.
Warsawi kesklinn ööbussi oodates

Reede hommikul oli natuke raske voodist ülesse saada, sest ma ei saanud väga palju und aga vedasin ennast ikkagi poola keele tundi kohale. Õppisime numbreid 100-1000 ja õpitu kinnistamiseks tegi õpetaja mängu. Õpetaja jagas meile mänguraha ning tegi oksjoni kommide ja küpsiste peale, mis õpetajal olid kaasas. See oli väga lõbus ja ma sain paki kummikarusid :). Ning sain ka tunnist 20 min varem ära, sest mõned pidid esmaspäevast testi uuesti tegema aga need kellel läks hästi võisid ära minna. PE tunnini oli siis natuke üle tunni aega ja kuna ma olin väsinud siis tegin power nap'i. Läksin siis spordisaali, lootes, et saame saalihokit mängida, aga meile öeldi, et õpetaja on haige ja tund jääb ära. Läksime tagasi ühikasse, sest ma ei viitsinud niisama jooksulindil ka joosta. Järgmisena oli meil Psychology tund, aga sellega oli veidi segadus, sest eelmisel korral leppisime kokku, millal meil tunnid on ja see reede poleks pidanud tundi olema aga tunniplaanis see tund oli. Läksime igaksjuhuks kohale. Õppejõud oli klassiruumis aga ta oli sama segaduses nagu meie, sest talle polnud teatatud, et tund toimub ja ta vaid juhuslikult nägi meie tunniplaani. Samuti ei sobinud see reede õppejõule, sest ta pidi juba kell 14 koosolekule minema. Aga otsustasime, et teeme ikkagi lühikese tunni kuni kella kaheni, ehk tund kestis 40 min. Meile sobis, sest saime nädalavahetust nautima. Hiljem läksime kahe türklase ja ühe ungari tüdrukuga sööma Türgi restorani "Lokanta". Proovisin Türgi pitsat, mis oli meeletult suur, ma ei suutnudki seda lõpuni süüa, kuigi see oli väga maitsev. Emre tahtis peale seda Zlote Tarsy kaubanduskeskuses käia ja me läksime kaasa. Peale seda läksime ühikasse tagasi. Kuna oli reede, siis muidugi läksid mõned peole, aga ma väga ei viitsinud ja ei läinud.

Laupäeval oli väga ilus ilm, päeval oli isegi üle 15 kraadi sooja, päike paistis ja tuult ei olnud. Läksime tüdrukutega linna, et süüa hommikusööki. Läksime kohta nimega "Juice", kus ma võtsin Smoothie Bowl'i, mis maitses väga hästi. Edasi tahtsin ma minna ühele Vintage Market'ile, mille üritust ma Facebookis nägin. jalutasime sinna umbes 20 min aga tõesti soe oli ja me kõik nautisime jalutamist. Vintage Market toimus kohas nimega Elektrownia Powisle. Seal pakuti toredaid asju, aga need olid kallid, sest tegemist polnud kasutatud asjade laadaga, vaid seal kauplesid disainerid oma asjadega. Sain sealt ainult roosivee. Edasi jalutasime Ogrod Saski parki ja nautisime ilma. Siis tahtsid makedoonia tüdrukud minna kaubanduskeskusesse ja kuna mul midagi muud paremat teha ei olnud, läksin kaasa. Läksime Arkadia kaubanduskeskusesse, ma poodides ei tahtnud käia ja läksin sööma. Siis oli kell juba 19 ja läksime Rembertow'i tagasi. Õhtul läksid mõned jälle peole aga no mina üldse ei viitsi enam pidudel käia ja olin selle asemel kodus ja lahendasin sudokusid. 
Smoothie Bowl


Vintage Market


Perfektne ilm linnas ja pargis jalutamiseks

Arkadia kaubanduskeskus

Pühapäeval ärkasin alles umbes 12 ajal, siis sõin ja panin asjad kokku, et saalihoki trenni minna. See pühapäevane trenn toimub teisel pool linna ja sinna minek võtab reaalselt aega üle 1,5 tunni, sest peab kolm korda ümber istuma. Seekord oli trennis rohkem rahvast kui eelmine kord. Trenn oli väga lõbus ja samas ka raske, sest mõned mängijad olid väga head ja pidin ise rohkem pingutama. Üks värav, mis ma lõin, oli nii kena, noo tõesti oli ilus! Trenn lõppes kell 19 ja siis hakkasin tagasi ühikasse minema, samamoodi 1,5 tundi. Tagasi jõudes pidin veel venitama, sest reie tagakülg oli ikka veidi valus, siis käisin pesus ja sõin. Siis oligi kell märkamatult 23 saanud, helistasin veel empsile ja rääkisime 30 min. Tahtsin küll veel õhtul trenniriideid pesta, aga nagu tavaks siis pesumasin pole kunagi vaba ja läksin magama ära. Hommikul tuleb jälle varakult ärgata ja poola keele tundi minna.

Czest!

Saalihoki trenn- parim lõpp nädalale!

Comments

Popular posts from this blog

2. nädal

12. nädal: Vaheaja viimane nädal

14. nädal