11. nädal

Tere!

Nädala alguses olin veel Slovakkias. Nii... Esmaspäeval oli plaanis Medzilaborce'ga tutvumine aga kahjuks polnud ilm nii hea- sadas vihma ja oli veits külm. Ehk siis päeva olime niisama kodus. Õnneks kella 18 ajal jäi vihm järele, seega läksime Natalia'ga linna jalutama. Koju tagasi läksime kui õues läks pimedaks. Õhtul vaatasime koos filmi, millest ma aru midagi ei saanud, sest see oli tšehhi keeles.

Andy Warhol'i teemalised bussipeatused Medzilaborces

Vaade kiriku juurest Andy Warhol'i muuseumile

Teisipäeval külastasime lõpuks Andy Warhol'i muuseumi. Läksime sinna peale hommikusööki umbes kella 11ks. See muuseum on nii-nii lahe! See muuseum asutati aastal 1991 ja see oli esimene Andy Warhol'i muuseum terves maailmas ja ikka ainuke Euroopas. See asub Medzilaborces, sest Andy vanemad olid pärit sealt kandist ühest väikesest külast ja elasid seal kuni nad Ameerikasse emigreerusid. Muuseumis oli eksponeeritud lisaks paljudele Andy Warholi teostele ka tema isiklikke esemeid. Samuti leidus seal mõned teosed teistelt pop-kunstnikelt, näiteks Roy Lichtenstein ja Keith Haring.

Andy Warhol Museum of Modern Art

Muuseumis olime kuni kella 14ni, sest kell 15 pidime juba asjad koos ja valmis olema, et tagasi Košice'sse sõita. Tagasi Košice'sse jõudes otsustasime, et oleme väsinud ja ei hakka kuhugi välja minema, seega olime Wael'i toas ja mängisime FIFA't.
Natalia'ga tema kodus Medzilaborce's

Kolmapäeva hommikul pidin kell 8:30 bussile minema, et tagasi Varssavisse sõita. Bussisõit võttis aega 9 tundi, ehk Varssavisse jõudsin alles õhtul, siis veel tund aega, et ühikasse jõuda. Tagasi jõudes pakkisin oma asjad lahti, käisin pesus ja läksin magama.

Neljapäeva hommikul ärkasin väga varakult, seetõttu otsustasin pesu pesta. Praegu on super aeg pesu pesemiseks, sest kõik on Easter Holiday'l ja ühikas on väga vähe inimesi ning pesumasin on lõpuks ometi vaba. Siis ärkas ka Szidi ja kuna ilm oli väga ilus võtsime oma kohvi- ja teetassid ning läksime õue maja ette pingile istuma. Siis saabus Nagi tagasi oma reisilt Itaaliasse. Ta tegi tunnikese uinakut ja siis läksime linna. Käisime ühes kaltsukas ja siis läksime kesklinna kaubanduskeskusesse, et suvejalanõusid leida. Kahjuks me kumbki ei leidnud sobivaid. Samuti otsisime kingitust Kuba'le, sest tal oli täna sünnipäev. Aga kingituse saame üle anda ilmselt nädala aja pärast, sest Kuba'l polnud hetkel aega ja Nagi ja Emre lähevad reisile. Läksime tagasi ühikasse kuna hakkas juba pimedaks minema. Ühikasse jõudes võtsin oma trenniasjad ja läksin kohe uuesti linna, et saalihoki trenni minna. See kestis kella 12ni, ehk ööbussiga tagasi, pessu ja magama sain alles peale kella 2'te öösel.

Reedel läksin Szidiga vanalinna kohvikusse aga kuna tal oli vaja koolitööga tegeleda, siis sain linnas kokku Flora ja Nagi'ga. Käisime ühes jäätisekohas, kus saab ise kokku panna, mis maitseid tahad ja su jäätis valmistatakse seal kohapeal värsketest asjadest. Võtsime jäätised ja läksime Wistula jõe äärde istuma ja ilma nautima. Umbes viie ajal suundusime tagasi ühikasse, sest kõhud läksid tühjaks ja Nagi pidi pakkima.

Laupäeval oli ilm vihmane ja temperatuur oli ka ainult 13 kraadi. Seega olin kogu aja toas, ainult käisin nii palju väljas, et toidupoes käia, sest külmkapp oli täiesti tühi.

Pühapäeval ärkasin, sõin ja panin trenniasjad kokku. Siis pidingi juba ühikast ära minema, et õigeks ajaks trenni jõuda, sest kohalejõudmine võtab 1,5 tundi. Täna oli meid väga palju trennis, üle 20 inimese. Trenn oli väga lõbus ja sain paar ilusat väravat ka. Sain ka palliga vastu sõrmi kaks korda ühte ja samma kohta, ehk nüüd on mul vasaku käe kaks sõrme väga paistes ja sinikates. Peale trenni tagasi ühikasse jõudes kirjutas Flora mulle, et kas ma tahaksin nendega linna minna. Ütlesin, et mõne aja pärast, sest tahtsin süüa ja pesus käia. Tunnikese pärast läksime linna. Kõigepealt käisime ühes baaris ja võtsime paar shotti ja siis läksime Beer Heaven'isse istuma. Kaua me ei olnud, sest me keegi ei tahtnud ööbussiga tagasi minna, vaid viimase rongiga.

Järgmise nädalani!

Comments

Popular posts from this blog