7. nädal

Hei-hei!

Esmaspäeva hommik- ei midagi uut- poola keel kell 8 hommikul. Aga seekord me vaatasime tunnis filmi "Najlepszy", mis põhineb tõestisündinud lool poola jooksjast, kes nooruses oli heroiinisõltlane aga sõltuvusravile minne suutis oma elu korda seada. Ta seadis endale eesmärgiks läbida triatlon ning tuli 1990ndal aastal Double Ironman'i maailmameistriks . Film oli poola keeles aga inglisekeelsete subtiitritega. Peale seda oli Mathematics, mis on ikka nii igav, sest kõik gümnaasiumi matemaatika kordamine.

Teisipäeval oli hommikul Leadership. Peale seda pidi toimuma Project Management tund, aga meil oli sellele päevale planeeritud e-learning Moodle keskkonnas, ehk saime ühikasse minna seda tegema. See polnud keeruline aga miskipärast ei salvestanud see vastuseid ära, arvame, et põhjus on ühika väga halvas Wifi's. Aga sellega polnud päev läbi, läksime tagasi kooli Desicion Making Process'i tunniks. Peale seda tahtis Polina raamatukogus käia ja ma läksin kaasa, et ehk saan midagi huvitavat lugemist laenutada. Süsteem oli seal keeruline, et kui ma tahan mingit raamatud, siis pean selle kõigepealt süsteemist leidma, broneerima, ja siis tunni aja pärast saan järele minna. Ilm oli sellel päeval pilvine ja jahe ning tagasi ühikasse jõudes hakkas kõigepealt vihma sadama, siis läks see üle raheks ja siis hakkas ka välku lööma ja müristama. Minu ja Polina arvates oli väljas olev olukord väga lahe, sest meile mõlemale väga meeldib äike. Me istusime tükk aega mõlemad aknalaual ja lihtsalt vaatasime õue. Hiljem, kui ma uuesti raamatukokku läksin oma raamatut ära tooma, hakkas ka lund sadama.
Rahe ja lumi ja äike

Kolmapäeval oli hommikul poola keel, peale seda Sociology ja siis Mathematics, aga viimasesse ma ei läinud, sest see kestis peaaegu 4 tundi järjest ja minu jaoks on kõik juba tuttav. Läksime selle asemel Polinaga kesklinna, sest Polina internship sai sel nädalal läbi ja tahtsime veel koos võimalikult palju aega veeta. Läksime kõigepealt jälle friikaid sööma. Peale seda läksime Chocolate Cafe E.Wedel'isse hot chocolate'ile. Kui šokolaad sulle meeldib, siis see koht on heaven! Väga palju valikuvõimalusi ja väga maitsev. Ma võtsin hot chocolate'i ja Zebra dessert'i. Peale seda olime mõlemad väga full ja otsustasime tagasi ühikasse minna. Tahtsime mõlemad uinakut teha.
Jälle friikad


Magusa üledoos, Chocolate Cafe E.Wedel

Neljapäev oli tundidevaba päev ja otsustasin toidupoodi minna, sest suht kõik asjad olid otsas. Kuna tegin suure shoppingu, siis võttis see jällegi aega. Tagasi jõudes kutsusid Flora ja Szidi mind linna, sest nad tahtsid kuhugi dringile minna. Läksime "Beer Heaven"isse. Ma läksin lihtsalt kaasa, sest mul hakkas kell 22 saalihoki trenn. Saalihoki trenn nagu ikka on alati väga tore. Peale trenni sain jälle Flora ja Szidiga kokku, sest nad olid mu nõus linnas ära ootama, et saaksime koos tagasi ühikasse minna. Nendega olid liitunud ka Austria kutid ja ka mõned austrialased, kes olid Wroclaw'ist ja olid Warsawis, sest järgmine päev toimusid meie kooli ja nende kooli vahelised võistlused. Istusime nendega seal veel tükk aega ja koju jõudsime alles kell 2 läbi. Kahjuks Polina oli juba magama läinud ja ma ei saanud korralikult talle head-aega öelda, sest ta lahkus ühikast juba hommikul kell 6. Ma isegi ei kuulnud kui ta ära läks, sest ma magasin väga sügavalt, sest ma olin peale trenni väga väsinud ja jõudsin ühikasse ka väga hilja. Hommikul ärgates oli Polina mulle kaardi jätnud, meil oli koos väga lõbus ja ta oli väga hea toakaaslane. Hetkel nüüd siis jään tuppa üksinda, mis on samas ka hea, sest tuba on väika ja nüüd on mul rohkem ruumi.
Minu Bulgaari twin-sister

Reede toimusid meie kooli ja Wroclaw'i militaarkooli vahelised võistlused. Võistlesime kuuel alal: Football, Dodgeball, Ping-pong, Tongue twister, Assembling AK-47, Quiz about Poland. Ma osalesin Football'is, Dodgeball'is, Ping-pong'is (nendel aladel olin ainuke tüdruk nii meie koolist kui ka teisest koolist :), natuke hirmus oli pallimängudes, sest vastased olid sõdurid ja kõik poisid aga tegelt oli tore) ja Quiz'is. Juhheii, meie kool VÕITIS KÕIK ALAD!!! Siis oli koos lõunasöök ja peale seda ühikasse tagasi puhkama. Ma ei tea mida ma tegin, aga järgmine päev oli mul puusadel suured sinikad aga ma ei mäleta, et ma oleks kukkunud või palliga pihta saanud. Kuna oli reede õhtu läksid teised linna pidutsema, aga ma üldse ei viitsinud ja kuna Emre jäi ka ühikasse, siis vaatasime koos filmi ja rääkisime niisama.

Laupäeval ärkasin suht hilja ja otsustasin poodi minna, sest mul oli leib täiesti otsas. Ilm oli ilus ja ma otsustasin jalutada. Tahtsin jalutada veits suurema ringiga ja keerasin ühikast teisele poole kui tavaliselt. Juhtus aga see, et jõudsin metsa ja eksisin veits ära. Well done, Greete! Aga vähemalt ilm oli ilus. Ekslesin siis umbes poolteist tundi, Google maps ka ei olnud väga abiks. Leidsin siis rauderööpad ja läksin nende järgi kuni leidsin lõpuks Rembertow'i uuesti üles ja jõudsin ka lõppude-lõpuks poodi leiva järele. Tagasi ühikasse jõudes läksid teised linna, aga ma ei läinud kaasa, sest tahtsin minna Zielonka'sse, kus Kuba'l oli saalihoki mäng. Veensin Emre endaga kaasa tulema, et me kaua seal ei ole ja peale mängu oleme kohe tagasi ühikas. Mäng oli väga kiire ja pingeline. Mäng läks lisaajale ja lõppes 3-3, ehk tulid penaltid. Kahjuks Zielonka tiimil nii hästi ei läinud ja nad kaotasid penaltiseerias. Peale seda oli meil rongini 50 min aega, otsustasime Zielonkas ringi jalutada aga siis helistas Kuba ja läksime koos ühte söögikohta, mis veel lahti oli. Võtsin salati mangoga ja pitsa Emrega kahepeale, mis oli väga hea ja väga suur portsion ning pitsat ei jõudnudki süüa rohkem kui ühe viilu. Peale seda kutsus Kuba veel meid enda koju. Läksime sinna, jõime veini, vaatasime filmi ja mängisime FIFA't. Kell oli siis juba saanud 3 öösel ja Kuba õde viis meid autoga ühikasse tagasi.
Saalihoki mäng Zielonkas

Pühapäeval magasin poole päevani ja ei teinud muud kui vaatasin seriaale ja mängisin türklastega kaarte. Eelmistel nädalatel toimus pühapäeviti ka saalihoki trenn aga sel nädalal jäi see kahjuks ära.

Bai-bai!

Comments

Popular posts from this blog

2. nädal

12. nädal: Vaheaja viimane nädal

14. nädal