8. nädal

Czesc!

Esmaspäev oli poola keel, kus õppisime uut sõnavara, ja Mathematics, mis on ikka nii igav, sest teeme ikka ainult gümnaasiumi kordamist. Ilm on siin Poolas väga ilusaks ja soojaks läinud seega otsustasin jalutama minna. Läksin bussiga Praga linnaossa, jalutasin seal veidi ringi, siis käisin Galeria Wilenska kaubanduskeskuses, et leida kakaovõid, aga käisin kõik poed läbi ja leidnud mitte kusagilt. Olen seda kakaovõid otsinud juba mitu nädalat. Jalutasin edasi, kuni leidsin endale ühe mõnusa ja väikese kohviku, kus jõin kohvi ja tegin veidi koolitööd, kuna mul oli arvuti kaasa võetud. Lõpuks istusin seal vist poolteist tundi ja kuna väljas hakkas pimedaks minema, otsustasin ühikasse tagasi pöörduda.



Praga linnaosa

Kohvik "Mucha nie siada"

Teisipäeval toimus Leadership, kus tunni alguses tegime väikese testi eelmise tunni materjalile aga seda ei hinnatud, lihtsalt enesekontrolliks. Ja peale seda oli Decision Making Process. Tagasi ühikasse jõudes kirjutas Marius, et koos jõusaali minna, aga tahtsin enne süüa midagi, seega läksime umbes tunni pärast. Ma palju midagi teha ei tahtnud, sest mul oli õhtul veel üks treening. Harjutasin natuke saalihokit ja sõitsin rattaga, treenisin veidi ka seljalihaseid. Siis tagasi ühikasse, sõin ja puhkasin tunnikese. Kella kuue ajal sain ühika ees Kuba'ga kokku, sest läksime koos Zielonkasse tema tiimi saalihoki treeningusse. Kuna neil oli laupäeval mäng, siis järgmine treening võtetakse vabamalt ja nad mängivad lihtsalt lõbu pärast. Kuba oli oma treenerilt küsinud, kas ma võin ka mängima tulla ja treener oli nõus. Ma natuke kartsin alguses, sest nad on kõik väga head ja professionaalsed mängijad aga trenn oli väga fun ja kõik olid väga sõbralikud. Sain jalale pallist ka ühe väga suure sinika, mis on päris lahe, sest see muudab iga päev värvi :D. Kuna peale trenni oli mul rongini 50 min aega, siis viskas Kuba mind autoga pärast ühikasse tagasi. Käisin pesus ja tegin endale süüa, sest olen alati peale trenni väga näljane. Siis hakkas Flora'l igav ja vaatasime koos mingit suvalist komöödiat. Tahtsin siis magama ära minna, aga meenus, et järgmiseks päevaks on vaja teha presentatsioon. Kell oli juba väga hiline aga hakkasin seda tegema.

Kolmapäeval harjutasime poola keeles sõnavara ja kuidas öelda ja küsida oma lemmikasjade ja -tegevuste kohta. Olin väga väsinud, sest eelmisel ööl und ei saanud. Järgmine tund oli Sociology, kus esitasime oma presentatsioone. Rääkisime riikidest, kust pärit oleme, ehk kaks itaallast said teha koos ja kaks türklast tegid koos, aga ma pidin tegema üksinda, aga õnneks teema polnud keeruline. Pidime rääkima üldist infot aga ka stereotüüpidest ja sotsiaalsetest probleemidest riigis või ühiskonnas. Õpetaja esitas ka oma presentatsiooni Poola kohta. Peale tunde tegin uinaku, sest vajasin seda väga. Ärkasin, kui Szidi tuli mu tuppa ja ütles, et nad lähevad linna kuhugi baari, sest Bulgaarlastel oli viimane õhtu siin. Kuna olin just ärganud, siis ei jõudnud valmis selleks ajaks, kui teised koos bussile läksid, aga nad saatsid mulle baari asukoha ja läksin hilisema rongiga järele. Olime sellises kohas nagu Hala Koszyki, mis on selline hipsterlikum koht. Seal on ühes suures hallis hästi palju söögikohti ja baare. Koht on lahe aga samas ka natuke kallimapoolne. Kui lõpuks kõik koju otsustasid minna siis tahtis Flora midagi veel teha ja võtsime Lime'id, mis on elektrilised tõukerattad. Pead endale alla laadima app'i ja saad tänaval lahti lukustada ükskõik millise Lime'i. Sõidu lõppedes võid selle jätta ükskõik kuhu ja telefoniga lukustad selle uuesti ära. Sõitsime nendega umbes 9 km ja maksma läks umbes 30 zl. Need on väga toredad. Võtsime kesklinnast ööbussi tagasi ühikasse.

Neljapäev on tavaliselt vaba, seega magasin nii kaua kui tahtsin. Ärkasin ja läksin süüa tegema, kui Nagy tuli kööki ja küsis, kas ma PE'sse ei lähe. Ma täiesti unustasin selle. Aga õnneks oli mul veel 15 min aega. Sõin ruttu ja panin asjad kokku. Physical Educationi tunnis olime ainult viiekesi. Mina, Nagy, Robert, Alberto ja Simone. Nagy läks fitness-saali ja sain kutid nõusse, et mängime saalihokit, kaks kahe vastu. Pärast trenni olid kõik kutid omadega täiesti läbi ja nad järgmine päev ütlesid nad kõik, et neil jalad ja seljad trennist valusad. Peale PE'd läksin poodi, sest mul polnud võileiva materjali. Siis läksin üle raudtee ühte poodi, et osta sukkasi ning käisin ka ühes kosmeetikapoes, mis seal asus. Leidsin lõpuks oma kauaotsitud kakaovõi. Mul läheb seda varsti väga vaja, sest päike paistab järjest intensiivsemalt ja kuna mul on nii hele nahk on päikesepõletus kerge tulema. See kakaovõi on parim asi, mis ma olen leidnud päikesepõletuse vastu. Siis panin asjad kokku neljapäeva õhtuseks saalihoki trenniks. Trenn lõppes kell 12 ja pidin jällegi ööbussi võtma, mis võtab tund aega, et Rembertow'i jõuda. Ühikasse jõudes oli Szidi ja Flora eesukse juures donuts'itega, mis oli super, sest olin väga näljane. Donuts'ite põhjuseks oli see, et kell oli kaksteist läbi ja Szidil oli sünnipäev.
Varssavisse on jõudnud kevad ja puud õitsevad.

Reede hommik ja poola keele tund: õppisime grammatikat ja tegusõnade pööramist, mis on natuke keeruline, sest tegusõnad jagunevad nelja erinevasse rühma, mis kõik pöörduvad erinevalt. Siis pidi toimuma PE, aga see jäi ära, sest spordisaalis toimusid mingisugused võistlused. Kella 13'st hakkas Psychology tund, kus kolm inimest esitlesid enda presentatsioone ning tegime ka ühe näitemängu bystander'ite teema juures. Tund pidi kestma kella 18ni, aga peale esitlusi saime koju ära. Kuna oli Szidi sünnipäev, siis läksime õhtul koos kogu grupiga Beer Heaven'sse.  Peale seda läksid mõned shot'e võtma aga ma läksin ühikasse tagasi.

Laupäeval oli väga soe ja ilus ilm, 18 kraadi sooja, otsustasin minna jalutama. Siis läksin IKEA'sse, et osta endale pleed ja käisin ka kõrvalasuvates spordipoodides, et saalihokikepi kotti leida, aga Poolas ei müüda poodides saalihokivarustust, pean internetist tellima. See võttis kõik omajagu aega, sest IKEA asus väga kaugel linna servas. Tagasi Rembertow'i jõudes käisin toidupoes ja ostsin jäätist. Ühikasse jõudes istusin ühika ette murule maha, sõin jäätist ja nautisin päikest. Õhtul läksin üksi Praga linnaossa Hydrozagadka klubisse tantsima, sest seal toimus 90ndate pidu. Tantsisin umbes 1,5 tundi ja läksin tagasi ühikasse.

Põhapäeval pidin ühikast juba kell 13 ära minema, et kell 15 teises linna servas saalihokitrennis olla. See oli siis juba neljas saalihoki trenn sel nädalal. Seekord oli meid ainult kaheksa, ehk kas tiimi. Seetõttu oli trenni väga väsitav, sest mängisime kaks tundi järjest ainult väikeste joogipausidega. Seal trennis on väga tore käia, sest nmäletatakse mu nime ja tunnen üldiselt, et inimesed seal võtavad mind juba omaks. Väga tore mäng oli. Jõudsin siis tagasi ühikasse kui teised tulid mulle ukse peal vastu ja ütlesid, et mul on 45 min ja siis lähme Praga'sse ühte baari. Käisin kiirelt pesus ja sõin midagi ning siis rongile. Läksime baari, mille nimi oli Lysy Pingwin. Võtsime ühe õlu ja istusime niisama, paar tundi hiljem olime tagasi ühikas. Tagasi jõudes kordasin poola keele sõnu, sest esmaspäeval tuli meil test tegusõnade pööramisele. Aa.. ja miskipärast oli ühika juures kolm tuletõrjeautot, need olid siin tegelikult terve päev vilkurite ja sireenidega ringi sõitnud, aga keegi ei tea miks.
Baar "Lysy Pingwin"

Ühika juures olid miskipärast tuletõrjeautod


Järgmine postitus jälle uuel nädalal.

Baiii!!!


Comments

Popular posts from this blog

2. nädal

12. nädal: Vaheaja viimane nädal

14. nädal