12. nädal: Vaheaja viimane nädal

Hei!

Esmaspäeval ei teinud ma mitte midagi produktiivset ega huvitavat. Meil oli Szidi ja Floraga plaan kinno minna Avengers: Endgame'i vaatama aga Szidi pere tuli talle Varssavisse külla ja siis me otsustasime filmi edasi lükata.
Varssavi kesklinn

Teisipäeval oli jälle ilus ilm, küll mitte nii soe kui mõni päev on olnud. Võtsin oma teetassi, viinamarjad ja sudoku ja istusin pool päevast ühika ees pingil. Sain eelmine õhtu teada, et Zielonka's toimub teisipäeval saalihoki trenn, kuhu ma võin ka võib-olla minna. Aga samas oli meil ka plaan kinno minna. Ma ei suutnud üldse otsustada trenni ja kino vahel, seega Szidi otsustas minu eest, et läheme filmile. Umbes 16 ajal läksime Floraga linna, sest tahtsin enne kinno minekut oma lemmik friika-kohast läbi käia. Szidi oli juba linnas, sest ta sai varem oma perega kokku. Ootasime siis Szidit, aga ta tahtis ühikast läbi käia enne kino. Film hakkas kell 18:30 aga kell 17 kirjutas Szidi, et ta on liiklusummikus kinni ja ilmselt ei jõua. Läksime Floraga ka tagasi ühikasse, sest mul oli veel lootust trenni jõuda.
Staadioni kõrval toimus ka mingisugune tasuta kontsert kuhu Flora tahtis minna, aga ma otsustasin trenni kasuks, sest see nädal jäävad kõik mu teised trenni ära.
Trenn hakkas kell 19 Zielonka's. Jõudsime tagasi ühikasse kell 18 ja rong Zielonka'sse läks kell 18:30. Õnneks see rong sõidab täpselt meie ühika tagant läbi ja rongipeatusesse kõnnib ainult 15 min, ehk jõudsin täpselt rongile ja ka trenni. Ma alguses veidi kartsin sinna trenni minna, sest ma arvasin, et ma ei tea kedagi sealt, aga selleks polnud üldse põhjust. Seal olid ainult tuttavad näod ja nad mäletasid mind eelmisest korrast kui ma nendega koos mängimas käisin. Sain küll paar väravat aga kahjuks läksid miskipärast enamus pealelöögid üle värava. Lõbus oli igastahes. Mängisime kella 21ni. Tagasi ühikasse minekuks vaatasin rongiaegu ja rongini oli aega üle tunni ja see rong läheb linna poole, ehk sealt veel 40 min bussiga. Otsustasin jala minna, sest jala läheb ühikasse 1 tund ja 15 min, ehk jõudsin koju varem kui oleks jõudnud rongiga. Noh muidugi viimased 30 min sellest teekonnast läheb läbi kottpimeda metsa, veidi hirmus oli öösel seal üksinda kõndida aga jõudsin ilusti ühikasse tagasi. Siis söök, dušš ja magama.

Kolmapäeval läksime Szidi ja Floraga kinno Endgame'i vaatama. Kino asus täiesti kesklinnas Zlote Terasy kaubanduskeskuses. Läksime veidike varem juba linna, et enne midagi süüa. Mulle väga meeldis film, soovitan kõigil vaatama minna. Pärast filmi läksime tagasi ühikasse. Kõhud olid tühjad, seega käisime läbi Rembertow Kebab'ist.


Neljapäeval oli ilm väga külm ja vihmane, seega ei olnud väga ka energiat midagi õues teha. Käisime ainult Flora ja Szidi'ga toidupoes. Noo ikka väga igav on vahepeal siin ühikas.Päeva kõige põnevam hetk oli ilmselt see, kui nägin siili oma toa akna alt mööda kõndimas.

Reedel, 3. Mai, oli Poolas Konstitutsiooni päev. Selle puhul oli Varssavi linnas Vistula jõe ääres suur paraad. Paraad hakkas kell 14, jõudsime jõe äärde täpselt kell kaks, aga olime teisel pool jõge. Tahtsime üle silla minna, aga politsei oli silla kinni pannud ja miskipärast nad teisele poole ei lasknud. Üritasime siis midagi näha jõe kaldalt aga mitte midagi polnud näha. Õnneks nägime minu kõige lemmikumaid: helikoptereid, lennukeid ja hävitajaid ülelendu tegemas. Siis kõndisime järgmise sillani, et sealt üle jõe minna. Läksime vanalinna, esiteks sõime ja siis jalutasime lihtsalt linnas ringi. Tänavad olid inimestest paksult täis ja igal pool lehvisid Poola lipud.
Teiseltpoolt jõge väga midagi ei näinud.

Aga vähemalt koptereid ja lennukeid nägi.

Nowy Swiad tänav


Laupäeval läksime umbes kella kahe ajal linna, et leida mingi tore kohvik ja tegeleda õppimisega, sest vaheaeg saab kohe läbi ja esmaspäevast hakkab jälle koolitöö pihta. Läksime Flora'ga kohvikusse nimega "Kafka" ja istusime seal päris mitu tundi ja õppisime.

Pühapäeva hommikupoole koristasin tuba ja pesin pesu. Pärastpoole vaatasime koos Emre ja Doga'ga jalgpalli mängu. Ja peale seda läksime seitsmekesi linna, et minna kinno Avengers'eid vaatama, ma siis juba teist korda :). Film lõppes üsna hilja, nii et koju pidime ööbussiga minema. Tagasi ühikasse jõudsime umbes öösel 2 ajal.

Esmaspäevast hakkab jälle kool. Nädalavahetusel tulid ka kõik teised tagasi ehk nüüd pole ühikas enam nii tühi nagu eelmine nädal. Järgmise nädalani!

Comments

Popular posts from this blog

2. nädal

14. nädal