13. nädal: Juwenalia ja Zbaszyn Cup

Hei-hei!

Meie üle kahenädalane vaheaeg sai nüüd läbi ja kool hakkas jälle pihta. Esmaspäeva hommikut alustasime ikka poola keele tunniga. Alguses ajasime niisama juttu ja rääkisime, mis me vaheajal tegime. Tunni teine pool õppisime uut sõnavara. Peale poola keelt oli Maths. Õnneks seekord kestis see tund ainult poolteist tundi aga minu jaoks on sellest tunnis ikkagi igav. Tunnid olid läbi kell 12:30. Õhtupoole läksime Emre'ga linna piljardit mängima. Hiljem liitusid meiega ka Robert ja Monika ESN'ist. Olime seal umbes kaks tundi ja pärast läksime türgi restorani sööma. Siis hakkasime minema tagasi ühika poole, sest kell oli juba 22 läbi.

Teisipäeva hommikul pidi toimuma Leadership aga kui me hommikul kell 8 sinna läksime oli uks lukus ja õpetajat polnud ka kusagil. Peale 20 min ootamist läksime tagasi ühikasse. Ma läksin tagasi voodisse ja magasin kuni järgmise tunni, Decision Making Process alguseni, mis hakkas kell 11.
Kella 17 ajal läksime Nagi, Flora ja Szidiga kesklinna pildiraami ostma, sest kinkisime Kuba'le sünnipäevaks ühe pildi, kus me kõik peal oleme. Hiljem nägime linnas Emre't, Doga't ja Robert'it ja läksime kõik koos ühte Iisraeli restorani Berek, et Kuba sünnipäeva tähistada, kuigi tal oli sünnipäev juba kaks nädalat tagasi, aga kuna oli vaheaeg, siis polnud meid kõiki koguaeg Varssavis. Seal oli päris hea hummus. Pärast läksime Nowy Swiad'ile baari ja võtsime mõned shotid enne kui ühika poole tagasi suundusime. Tagasi ühikas olime umbes 12 ajal. Mul ei tulnud miskiprast und ja ma läksin umbes 2 ajal jooksma. Aga kaua ma ei jooksnud, sest mul juba nädal aega jalad valutavad.
Kuba sünnipäev

Kolmapäeva hommikul oli poola keel, kus kordasime uut sõnavara ja õppisime seda ka lauses kasutama. Sellega kaasnes ka grammatika õppimine, aga see polnud väga keeruline. Rohkem tunde see päev polnud. Kell 16 hakkas campus'e alal BBQ, kus pakuti tasuta süüa, ehk loomulikult olime me kohal. See nädal on Poolas Juwenalia, mis on nagu "noortenädal", ehk nädal täis erinevaid üritusi üliõpilastele. Alguses ei leidnud me õiget kohta ülesse, sest see oli ühe maja taga aga lõhna järgi minnes leidsime koha ülesse. Sõime kõhud täis ja me läksime Nagi ja Kaya'ga tagasi ühikasse, teised jäid veel sinna. Puhkasime ühe tunnikese ja siis läksime Nagi'ga spordihall, Nagi läks jõusaali ja ma läksin suurde halli saalihokit harjutama, sest see nädal ei toimu mul ühtegi saalihoki trenni. Täna jalad nii palju ei valutanud.
BBQ meie koolis

Neljapäeval meil tunde peale PE ei olnud. Ma sinna ei jõudnud, sest mu emps saatis mulle paki ja ma pidin sellele järele minema, mis asus Bemowo linnaosas. Sinna minek võttis aega poolteist tundi, võtsin paki ja kaks tundi tagasi, sest linnas olid ummikud. Nagi ootas mind juba ühikas, sest meil oli plaanis ühte Ameerika stiilis söögikohta minna. Aga kell oli juba kolm läbi ja see koht asus väga kaugel, niiet otsustasime minna sööma "The Cool Cat" kohvikusse, mis asus lähemal. Tagasi minnes oli rongi väga-väga paksult inimesi täis, sest S2 rong hetkel ei sõida ja ronge Rembertow'i läheb harva. Käisime enne ühikasse minekut läbi Rembertow'i jäätise kohast. Jäätis on seal isetehtud ja nad pakuvad iga kord erinevaid maitseid. Meil oli aega ainult kella 18ni, sest siis hakkas meie ühika taga Juwenalia kontsert. Seal esines mitu poola bändi, kes mõni vist kuuldavasti on päris populaarsed Poolas. Me läksime Nagi'ga sinna umbes kella 19 ajal, Flora ja Szidi olid juba seal. Läksime siis ühika taha festivali alale, aga seal ei olnud palju inimesi ja natuke igav oli. Läksime Nagi'ga tagasi ühikasse ja valmistasime koos õhtusöögi. Siis pidin ma veidi õppimisega tegelema, sest reedeks on vaja teha presentatsioon. Umbes kella 22 ajal tegin õppimisest pausi ja läksin tagasi kontserdile, kus kõik teised olid. Nüüd oli rohkem rahvast ja oli lõbusam. Muusika oli ka tegelikult väga hea. Kell 1 lõpetas viimane bänd ja läksime tagasi ühikasse.

Muusikafestival, mis toimus täpselt meie ühika taga





Reede hommikune poola keele tund jäi ära. Rektor andis Juwenalia puhul kõigile hommiku vabaks kuni kella 11:30-ni. Hilisematesse tundidesse pidime minema. Kell 11 hakkas PE aga ma ei läinud, sest pidin veel oma presentatsiooniga tegelema. Kell 13 hakkas Psychology tund, kus esitasime kõik oma presentatsioone. Kõik said hindeks 5 ja sellega sai ka kursus läbi. Tund oli läbi kell 15. Läksin ruttu tagasi ühikasse, et nädalavahetuseks asjad kokku panna. Läksin nädalavahetuseks ühte väiksesse Poola linna Zbaszyn, kus toimus saalihoki turniir Zbaszyn Cup 2019 ja ma mängisin ka ühes tiimis. Kell 16 tuli Kuba mulle ühika juurde järele, ta mängib ka saalihokit ja läks ka sinna turniirile, seega sain sinna tema autoga. Kõigepealt läksime Zielonka'sse Kuba koju, sest ta pidi ka oma asjad kokku pakkima. Vaatasime lõpuni ka Poola ja Venemaa vahelise saalihoki mängu. See nädal on Kanadas Men's U19 World Floorball Championship ja Kuba noorem vend mängib seal Poola tiimis, ta on tiimi kapten. Siis võtsime Zielonka'st peale Kuba tiimikaaslase Janek'i ja hakkasime Zbaszyn'i poole sõitma. Sinna sõidab umbes 4,5 tundi, see asub Poznan'i lähedal, Saksamaa piiri läheduses. Kohale jõudes otsisime üles hosteli, kus ma ööbima pidin, see asus mugavalt spordihalli kõrval. Aga maja oli pime ja uks oli lukus. Õnneks Kuba ja Janek aitasid mind poola keelega ja lõpuks tuli üks tädi ja andis mulle maja ja kõikide tubade võtmed. Nüüd jäi sinna inimtühja ja pimedasse majja üksinda, sest mu tiimikaaslased tulid koos bussiga ja nad polnud veel kohal, ja Kuba ja Janek ööbisid camping'us. Kell 1 öösel läbi saabusid ka teised ja ma polnud enam üksi.
Varssavi skyline

Laupäeval hakkas turniir pihta. Kõigepealt oli avamine ja siis hakkasid mängud. Mängud kestsid terve päeva. Ilm oli nädalavahetusel vihmane aga me olime niikuinii terve päeva spordihallis. Me kaotasime kõik mängud, sest meie tiim on hobi-mängijad ja teistes tiimides mängisid professionaalsed mängijad. Aga see võistlus oli rohkem for fun, kõik olid seal, et lõbusalt sõpradega aega veeta, pidutseda ja saalihokit mängida. Samuti olid paljud kogu aeg täis, isegi mängude ajal platsil. Tänase päeva mängud lõppesid kella 19 ajal, läksin koos oma tiimiliikmetega pitsat sööma ja pärast jalutasime linnas ringi ja läksime järve äärde, mis seal asus. Siis läksime poest läbi ja tagasi hostelisse. Ja pidu läks täie hooga käima. Siis läksime järve äärde camping'usse, kus teised tiimid ööbisid. Seal toimus BBQ ja tehti lõket. Mul tuli enne järve ääres kõndides mõte ujuma minna. Võtsin kaasa rätiku ja kuivad riided. Camping'usse jõudes ütlesin, et ma lähen nüüd ujuma ja kõik olid väga üllatunud, sest nad arvasid, et ma tegin enne nalja. Mu tiim tuli minuga järve äärde kaasa, sest nad ütlesid, et nad ei usu seda enne kui oma silmaga näevad :D. Käisingi vees ära, isegi kolm korda, vesi polnud soe aga samas polnud ka väljakannatamatult külm. Selle aasta esimene ujumine tehtud! Läksime tagasi lõkke äärde, mängisime frisbee'd ja mõningaid joomismänge. Oli väga lõbus ja kohtusin paljude uute poolakatega erinevatest Poola kohtadest. Aga kahjuks hakkas vihma sadama ja ma läksin tagasi hostelisse. Aga sellega polnud pidu läbi, see jätkus hostelis. Magama läksin vist kell 4 läbi.
Zbaszyn

Zbaszyn'i järv


Hommikul oli väga raske ärgata, meie tiimi mäng oli pühapäeval esimene, ehk kell 9 hommikul. Ma olin väga väsinud eile õhtusest peost. Samuti olid veel mõned purjus eilsest õhtust või juba hommikul uuesti alustanud. Mäng läks kõike arvesse võttes hästi. Pühapäeval toimus meil veel kolm mängu. Peale viimast mängu läksin hostelisse, käisin pesus ja panin asjad kokku. Läksin tagasi finaalmängu ajaks. Turniir lõppes minu tiimi jaoks viimase kohaga aga peamine on, et meil kõigil oli väga lõbus. Ja arvasin, enne sinna minekut, et olen kaks päeva täiesti üksinda ja mul pole kellegagi rääkida, aga tegelikult oli nii lõbus ja kohtusin väga paljude uute inimestega. Esimese koha sai 8Husky4Lasky, mis polnud suur üllatus, sest nende tiim koosnes meistriliiga mängijatest. Kell 14:30 toimus turniiri lõpetamine ja kojuminek. Sain tagasi ka Kuba autoga. Tagasi ühikasse jõudsin 20. Olin väga väsinud, pakkisin ainult asjad lahti ja läksin kohe magama.

Meie tiim- Unihokej Warszawa

Ühispilt

Bai!

Comments

Popular posts from this blog

2. nädal

12. nädal: Vaheaja viimane nädal

14. nädal